نمایندگی یخچال هیتاچی

نیک تعمیر نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی در تهران توسط شبکه‌ای گسترده از تعمیرکاران خدمات تعمیر یخچال هیتاچی را در سطح شهر تهران ارائه می‌دهد. تنها کافیست با شماره تماس‌های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایید تا یخچال فریزر شما را در سریعترین زمان همراه با ارائه ضمانت نامه تعمیر کنیم.

تعمیر هر محصول نیازمند دانش و تجربه مرتبط با آن می‌باشد به همین جهت است که توصیه ما تماس با تعمیرگاه مجاز هیتاچی است تا خیالتان از بابت خدمات دریافتی راحت باشد. همچنین یکی از دغدغه‌های مشتریان سرعت انجام تعمیرات است که در صورت به تعویق افتادن موجب فاسد شدن مواد غذایی داخل یخچال می‌شود؛ عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکاران شرکت در اسرع وقت انجام می‌گیرد. 

خدمات نمایندگی یخچال هیتاچی

یخچال هیتاچی از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده و تعمیر هر بخش از آن نیازمند بررسی دقیق، عیب یابی و تعمیر مخصوص به آن بخش می‌باشد. پس از مدت‌ها تلاش توسط تیم فنی نمایندگی تعمیرات هیتاچی، امروز هیچ بخش و قسمتی از یخچال هیتاچی نیست که تعمیر آن از توان تعمیرکاران نیک تعمیر خارج باشد.

تعمیرکار یخچال بکو شرکت چه ایراداتی را برطرف می‌کند؟

  • شارژ گاز
  • سرویس دوره‌ای 
  • صدای بیش از حد موتور 
  • سرد نکردن و کاهش برودت 
  • اتومات نکردن و یکسره کار کردن کمپرسور 
  • تعویض لاستیک درب
  • تعویض المنت و حل مشکل برفک اواپراتور 
  • یخ زدن مواد غذایی درون یخچال 
  • رفع ارور و کد خطا
  • حل مشکلات مربوط به آبسرد کن و یخساز 

همچنین توجه داشته باشید که در صورت نیاز می‌توانید پاسخ سوالات خود را از طریق بخش دیدگاه همین صفحه و تماس با شماره تلفن شرکت دریافت نمایید. 

تماس با نمایندگی هیتاچی

یافتن مطمئن‌ترین تعمیرگاه همواره یکی از دغدغه‌های مشتریان بوده و عواملی همانند فاصله مکانی و هزینه‌ها موجب نگرانی می‌شوند. خوشبختانه خدمات نمایندگی تعمیرات هیتاچی تنها منحصر به بخش یا منطقه خاصی از تهران نیست و ساکنین شمال، جنوب، شرق و غرب تهران می‌توانند در 7 روز هفته از خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی بهره‌مند گردند.

روش‌های تماس با ما و ثبت درخواست ساده هستند:

  1. تماس تلفنی
  2. ثبت درخواست بصورت اینترنتی

تفاوتی میان روش‌های ثبت درخواست تعمیرات وجود ندارد و صرفا به سلیقه شما بستگی دارد که کدامیک را انتخاب کنید.

مشکلات رایج یخچال هیتاچی

خرابی در یخچال فریزر هیتاچی دلایل مختلفی دارد و می‌تواند در قسمت‎‌های مختلفی صورت گیرد اما برخی از آن‌ها متداول‌تر هستند. در ادامه سعی شده است با اشاره به شایع‌ترین نوع خرابی‌ها و توضیح اجمالی در مورد آن‌ها شما را نسبت به وضعیت دستگاهتان آگاه سازیم.

  • ارور یخچال هیتاچی

یکی از دلایلی که مشتریان با ما تماس می‌گیرند نمایش کد خطا بر روی نمایشگر یخچال می‌باشد. ارور یا کد خطا زمانی بر روی نمایشگر نمایان می‌شود که برد الکترونیکی دستگاه از طریق سنسور‌های متصل متوجه خرابی و مشکل در قسمت خاصی شود. هر ارور با کد مخصوص به خود نمایش داده می‌شود و سعی در مطلع ساختن کاربر از بروز مشکل در بخش خاصی از یخچال دارد.

برای پی بردن به نوع خطا و مفهوم آن می‌توانید به دفترچه راهنمای ارائه شده هنگام خرید محصول مراجعه کنید اما اگر دسترسی به دفترچه راهنمای یخچال ندارید نگران نباشید؛ تمامی کد خطاهای یخچال هیتاچی همراه با علت و نحوه رفع آن در این مقاله برای شما گردآوری شده است.

  • خنک نکردن یخچال فریزر

هرگونه خرابی در نهایت منجر به کاهش یا عدم برودت و سرما در یخچال فریزر خواهد شد. یکی از دلایلی که منجر به کاهش سرما می‌شود نشستن گرد و غبار و چربی بر روی کندانسور است؛ نظافت فضای خارجی یخچال همانند نظافت بخش داخلی آن مهم است و در صورت افزایش گرد و غبار بر روی لوله‌های کندانسور گاز مبرد با عبور از کندانسور خنک نمی‌شود و در نتیجه این موضوع خنک نکردن یخچال خواهد بود.

از دیگر دلایلی که منجر به خنک نکردن یخچال هیتاچی می‌شود کاهش میزان گاز مبرد درون لوله هاست. یخچال براساس چرخه تبرید کار می‌کند و یکی از اصلی‌ترین عوامل در این سیکل گاز سرما ساز است. حال اگر بر اثر نشتی یا جابجایی اندکی یا کل این گاز از درون کمپرسور و لوله‌های یخچال خارج شود یخچال تمام یا بخشی از برودت خود را ازدست می‌دهد. در این حالت ابتدا باید علت نشت را بررسی و مرتفع ساخت و سپس مجددا شارژ گاز یخچال هیتاچی را انجام داد.